.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی؛
چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد
چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد

شمال نیوز: چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شریف ساری و میاندورود و عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و مدیران کل عضو شورای هماهنگی برگزار گردید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در خانه ملت با حضور در این جلسه ضمن تبریک هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی طی سخنانی اظهار داشت؛ این وزارتخانه از لحاظ کمی با خیل عظیم مردم سر و کار دارد و از لحاظ مأموریت و حوزه فعالیت نیز بسیار گسترده است.
وی افزود: حوزه سلامت، درمان، تأمین اجتماعی، بهزیستی، روابط کار، تعاون و اشتغال از جمله حوزه های فعالیت این مجموعه می باشند که نشان از عظمت و گستردگی فعالیت این وزارتخانه می باشد.
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت ارائه خدامات مطلوب به مردم دراین حوزه بیان داشت: هدف از ادغام نیز همین بوده و امیدواریم با تعریف ساختار جدید و بروز نمودن برخی از قوانین و مقررات موجود در این مجموعه به این مهم دست یابیم.
یوسف نژاد با اشاره به ضرورت استفاده مدیران از ظرفیت مجمع نمایندگان استان در زمینه های تخصصی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران با تمام توان آمادگی دارد با شرکت در اینگونه از جلسات تخصصی به بررسی مسائل مربوطه بپردازد تا بتوان با استفاده از این مهم به یک زبان مشترک در استان برسیم و از طریق مجلس شورای اسلامی این مسائل را پیگیری نماییم.
نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در خانه ملت با اشاره به در حال نگارش بودن برنامه ششم توسعه و ضرورت توجه به ان تصریح کرد: مدیران باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند زیرا اسکلت اصلی برنامه های اجرایی را در آینده مشخص خواهد نمود و مدیران باید فکر وایده خود را دراین زمینه در اختیار نمایندگان قرار دهند.
وی ادامه داد: اگر مدیران ایده و فکر خود را در زمینه های تخصصی در اختیار نمایندگان قرار ندهند با اطمینان باید گفت که نه نمایندگان، نه مدیران و نه استان برای توسعه موفق نخواهد شد.
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در وضع قوانین بدنبال منفعت عموم مردم هستیم و اعتقاد داریم این کار بهترین روش است.
دکتر یوسف نژاد در پایان گفت: باید توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم و به سوی همدلی و همسویی و هم افزایی برویم و دست از تضاد برداریم و برای توسعه استان و کشور گام برداریم و به فکر خدمت به مردم باشیم.
کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دراین جلسه ضمن تبریک هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی طی سخنانی اظهار داشت: ظرفیت بسیار بالایی در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد و با هم افزایی بدنبال اقدام وعمل در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم.
اصغری افزود: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران با بهره گیری از ظرفیت بالای نمایندگان بدنبال خدمت رسانی به شرکای اجتماعی خود می باشد که در نهایت به توسعه استان ختم خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندراندر پایان بیان داشت: پیشنهاد می شود از طرف مجمع نمایندگان مازندران عضو دائمی برای حضور در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی گردد تا ایده های لازم به صورت مطلوب ارائه گردد.
گفتنی است در پایان این جلسه مصوب گردید مدیران عضو شورا ایده ها، افکار و مسائل تخصصی لازم که در نگارش برنامه ششم توسعه مفید می باشد به نمایندگان مجلس انتقال دهند و به صورت تخصصی به بحث درباره این مهم بپردازند.
شایان ذکر است درابتدای جلسه مهندس محمودی مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران گزارشی از عملکرد این اداره کل دراستان ارائه نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل، مسئولین حراست دستگاههای مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه حضور داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.